سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۲۶۳ اثر به همایش سبک زندگی امام سجاد (ع) در خراسان شمالی

مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی امام سجاد (ع) گفت: ۲۶۳ اثر به دبیرخانه علمی همایش ملی سبک و سیره زندگی امام سجاد (ع) در خراسان شمالی ارسال شده است

هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی امام سجاد (ع) در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ با بیان این که ۲۶۳ اثر در بخش مقاله و اینفوگرافی از ۲۴ استان به دبیرخانه علمی این همایش ارسال شده است، افزود: این آثار در دو بخش اقتصاد مقاومتی و سبک سیره امام سجاد (ع) توسط اساتید حوزه و دانشگاه به مرحله نهایی رقابت و داوری، راه یافته است.
اظهار کرد: ۳ نفر در بخش اقتصاد مقاومتی، ۳ نفر در بخش سبک و سیره امام سجاد (ع) و ۳ نفر هم در بخش هنری مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.
وی اظهار کرد: آئین اختتاحیه همایش ملی امام سجاد (ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.
شیرازیان تولید و اشتغال در سیره امام سجاد، تاثیر قناعت و ساده زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه‌های مدیریت اقتصادی، تاثیر رزق حلال در فلاح فرهنگی و رفاه اقتصادی در سیره امام سجاد، تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد، مبارزه با مظاهر فساد در سیره امام سجاد و حقوق متقابل فرد و اجتماع از منظر امام سجاد از موضوعات بخش اقتصاد مقاومتی این همایش عنوان کرد.
وی چاپ کتاب آثار منتخبین و رونمایی از آثار منتشر شده توسط مسئولین کشوری و استانی ، برگزاری جلسات متعدد در در شورای سیاست گذاری این همایش در استان و تشکیل کارگاه آموزشی از تولد امام سجاد تا برگزاری اختتامیه در مساجد، حوزه، دانشگاه و مدارس استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های این همایش در استان بیان کرد.
وی همچنین افزود: صبح روز همایش مقالات در حوزه علمیه استان خراسان شمالی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ ب 

 

تجلیل از برگزیدگان همایش سبک زندگی امام سجاد (ع) در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.