سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر علوم؛

هدف از عزل و نصب روسای دانشگاه‌ها، مدیریت بهتر دانشجویان است

غلامی گفت: عزل و نصب از اختیارات وزیر است، میخواهم مدیریت دانشجویان به خوبی پیش برود.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به انتقادات تعدادی از دانشگاهیان و نمایندگان مجلس که عنوان کرده بودند عزل و نصب روسای دانشگاه‌ها در حالی که برنامه‌های مهمی را آغاز کرده‌اند و جلو افتاده‌اند باعث درجا زدن آموزش عالی می‌شود، واکنش نشان داد و گفت: انتصاب روسای دانشگاه‌ها از اختیارات وزیر است، من می‌خواهم که مدیریت دانشجویان به خوبی پیش برود.

وی افزود: معمولا کسانی که تغییر کرده‌اند دوره چهار ساله آن‌ها تمام شده است و فرد جدیدی جایگزین آن‌ها خواهد شد. البته حکم تعدادی از روسا را ابتدا تمدید کردیم و بعد هم فرد دیگری جایگزین آن‌ها شد، اما این هم دلیل داشت و آن هم این بود که این روسا بازنشسته شده بودند و حتی بعضی از این روسا بیش از دوره‌ای که باید رئیس می‌بودند، در جایگاه ریاست فعالیت می‌کردند.

گفتنی است، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در طی یک سال اخیر بیش از ۲۰ نفر از روسای دانشگاه‌ها را برکنار و فرد دیگری را جایگزین آن‌ها کرده است. در یک ماه آخر سال گذشته نیز روسای دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، خوارزمی، شهرکرد، سمنان، بیرجند، صنعتی سیرجان و مجتمع آموزش عالی شیروان همگی برکنار شدند.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر علوم در خصوص عزل و نصب روسای دانشگاه‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.