سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوازدهم اردیبهشت؛

یکی از ارزنده‌ترین مقاطع تقویم تاریخ ایران

نماینده کرمان و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای سلامی گفت:توجه به ارتقاء شغلی معلمین و حفظ منزلت و جایگاه رفیعشان همواره از الویت‌های مجلس و بویژه کمیسیون آموزش بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهدی زاهدی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدواریم دولتمردان با اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش و اجرای رتبه بندی معلمین، زمینه‌های رشد معلمین و ارتقاء تحصیلی و شغلی این عزیزان را فراهم آورد.

وی افزود:یکی از دغدغه‌های کمیسیون آموزش، تعیین تکلیف وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان بود که با همراهی سایر نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از این صندوق تصویب و بعد از ساعت‌ها بررسی کارشناسی و علیرغم برخی سنگ اندازی‌ها و فشارها، گزارشی جامع از تخلفات صورت پذیرفته تهیه و به صحن تقدیم شد.
زاهدی تصریح کرد:به همه فرهنگیان اطمینان می‌دهیم که با تمام توان برای بازگشت سرمایه‌های از دست رفته تلاش می‌کنیم ویکی از مسائل تعیین تکلیف کامل معلمین حق التدریس، پرورشی و نهضت سواد آموزی است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:اولویت دیگر تعیین تکلیف وضعیت احتساب سنوات حق التدریس معلمینی است که سال‌ها دلسوزانه و با تحمل مشقت‌ها و اکثرا در مناطق محروم خدمت کرده اند.
انتهای پیام/ی

تعیین تکلیف کامل معلمین حق التدریس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.