سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام مطرح کرد؛

سند بلند مدت اربعین در استان ایلام باید تدوین شود

استاندار ایلام بر لزوم تدوین سند کوتاه مدت و بلند مدت اربعین در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی، صبح امروز در نشست ستاد اربعین بیان کرد: اربعین حسینی می تواند به سکوی پرتاب استان برای تکمیل حوزه های زیرساختی بویژه از نظر راه های ارتباطی تبدیل شود و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی، اظهار کرد: تحقق این امر نیازمند تدوین برنامه های کوتاه ، میان و بلند مدت است و باید نیازهای هر حوزه را طبقه بندی و احصاء کنیم.

استاندار ایلام، افزود: اصلی ترین نیاز در این حوزه بهبود و چهاربانده کردن مسیر های ارتباطی از مسیرهای مختلف است چراکه با توجه به حجم جمعیت تردد کننده باید بار ترافیکی را از مهران کاهش دهیم.

سلیمانی دشتکی، اضافه کرد: سال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت ها در مرز مهران هزینه شد و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز اعتبار نقدی به این حوزه تخصیص یافت.

وی، ادامه داد: نباید فرصت ها را از دست دهیم، مدت زیادی به ایام اربعین ۹۸ باقی نمانده و باید با همکاری بین بخشی از هم اکنون سطح آمادگی ها را برای ورود زائران بالا ببریم.

سلیمانی دشتکی خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در امور مرتبط با اربعین شد و یادآورشد: اخلاصی که در حضور مردم و پذیرایی از زوار وجود دارد بسیار لذت بخش و دینی است.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین

 

برچسب ها: استانداری ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.