سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود 57 سمن فعال در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، تعداد سمن های فعال استان در سال 95 را حدود 20 سمن عنوان کرد و گفت: این آمار در سال 96 به 57 سمن رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دکتر محمدتقی امیری خراسانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که به مناسبت هفته جوان به همراه تجلیل از جوانان موفق در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به جوانان امروز، دیروز و فردا گفت: 8 تا 14 اردیبهشت جاری با عنوان هفته جوان نامگذاری شده است.

وی به همایش امروز در تهران که با حضور دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این مراسم سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، حضور 5 مدیرکل جوان در سطح ادارات کل ورزش و جوانان را از افتخارات این وزارت عنوان و از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

دکتر امیری خراسانی افزود: این امر نشان دهنده ی آن است که جوانان در هر کاری که اراده کنند می توانند موفق شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت های حوزه جوانان طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: استان کرمان سال گذشته در حوزه عملکردی ستاد ساماندهی امور جوانان با چهارصد درصد رشد رتبه ی نخست کشور را از آن خود کرد و استان کرمانشاه نیز با 200 درصد رشد رتبه ی دوم را کسب کرد که این رشد 400 درصدی استان کرمان به همت استانداری، فرمانداری های شهرستان ها و خود سمن ها حاصل شده است و امیدواریم در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

 دکتر امیری خراسانی تعداد سمن های فعال استان در سال 95 را حدود 20 سمن عنوان کرد و گفت: این آمار در سال 96 به 57 سمن رسید. 

وی افزود: از نظر حمایت های وزارت ورزش و اداره کل به منظور پوشش طرح های سمن ها در سال 95، حدود 37 طرح حمایت شد که در سال 96 این میزان به حدود 107 طرح افزایش یافت و امیدواریم این آمار در سال  97 رشد ویژه ای داشته باشد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: در مجموع برنامه هایی که توسط سمن های جوان در سال 96 نسبت به سال های ماقبل ( اگر میانگین برنامه ی پنجم را در نظر بگیریم و سال 96 اولین سال ششم برنامه توسعه باشد) ارائه شده، در حدود 130 درصد پیشرفت ایجاد شده که این نرخ رشد جز به لطف خدا و همت خود سمن های ورزشی نبوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه سال گذشته در هفته جوان، نزدیک به 300 برنامه توسط سمن ها و ادارت شهرستانی برگزار شد، پیش بینی کرد: امسال نزدیک به 507 برنامه برگزار شود.

امیری خراسانی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف هم برنامه های زیادی در این هفته دارند، ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها در سطح استان افزایش یابند.

وی با اعلام اینکه طی سال های اخیر توسط دستگاه های مرتبط کارهای خوبی در بحث جوانان انجام شده، تصریح کرد: اما ما هم افزایی و همکاری بیشتری از این دستگاه ها درخواست داریم.

دکتر امیری خراسانی یادآور شد: من یک افتخار در زندگی دارم و آن اعتمادی است که استاندار به من کردند و امروز این اعتماد سبب رخ دادن اتفاقات خوب در حوزه ورزش و جوانان شد.

وی از انجمن باران بینش بخاطر برگزای این مراسم تشکر و قدردانی کرد و قول مساعد داد همواره در  کنار جوانان دیار کریمان باشد و در راه موفقیت و افتخارآفرینی آنها گام بردارد.

انتهای پیام/ب

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.