سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت و خرد ورزی دو رکن اساسی حکومت امام زمان(عج)

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان عدالت، عقلانیت، دانش و نزدیکی دلها را از محورهای اساسی حکومت امام زمان(عج) دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت ولیعصر (عج) گفت: همه متدینان عالم مسلمان و غیر مسلمان منتظر چنین روز و رخداد عظیمی هستند.

وی افزود: امام عصر(عج) شخصیتی است که پیامبر اکرم و تمامی معصومین بشارت آمدنش را دادند و دشمنان نیز به دلیل متزلزل شدن حکومتشان درطول تاریخ از ظهورش وحشت داشتند.

آیت الله نورمفیدی همچنین گفت: برطبق روایات با آمدن امام زمان (عج) عدالت مهدوی در تمام بخش‌های زندگی مردم متبلور شده و به زندگی آن‌ها روشنی میبخشد و مردم نیز به رشد عقلی و خردورزی رسیده و اعتقادات به یک جهت هدایت میشوند.

وی ادامه داد: از دیگر مصادیق حکومت جهانی امام عصر (عج) گسترده شدن دانش و گشایش ۲۵ باب جدید علم، رواج روابط اجتماعی سالم و باصفا ونزدیکی دلهاست است و همه ما باید برای فراهم کردن بستر ظهور امام زمان (عج) بکوشیم و منتظر حقیقی باشیم.

امام جمعه گرگان در ادامه به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره و ضمن تبریک آن‌ها افزود: فردا روز ولادت جوان بینظیر عالم حضرت علی اکبر است و جوانان ما باید در تمام مراحل زندگی مانند جدیت در دفاع از حق و حقیقتو شجاعت از این شخصیت بزرگ تاسی بجویند.

وی با اشاره به ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها گفت: اعضای محترم شورا‌ها باید به شکلی عمل کنند که خود را خادم مردم بدانند و با عمل به قانون اساسی به نفع همه گام بردارند.

نماینده ولیه فقیه در گلستان از روز کار وکارگر یاد کرد و افزود:باید کاری کنیم تا میدان برای کار کارگر باز باشد و استقرار در کارش پیدا کند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری با خرید کالای ایرانی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم و البته آن‌ها هم باید بکوشند اجناس با کیفیت مطلوب تولید کنند و دولت نیز باید با ارائه تسهیلات آسان به این امر کمک کند.

آیت الله نور مفیدی در پایان با اشاره به فرارسیدن شهادت علامه شهید مطهری افزود: ۱۲ اردیبهشت روز شهادت ایشان روز معلم نام گرفت و تمام معلمان باید از این انسان بزرگ بیاموزند وتمام عمر معلمی کنند چرا که آموزش و پروش و معلمان انسان سازند.
انتهای پیام/فا
 

تلاش کنیم منتظر واقعی باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.