دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت گفت: هفته سلامت با شعار پوشش همگانی سلامت برای همه ،در همه جا، ویژه برنامه های مختلفی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ سید مهدی حسینی دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: آموزش و فرهنگ سازی در راستای انسجام اجتماعی، نشاط اجتماعی واطلاع رسانی از مهمترین اهداف برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه هفته سلامت با ارائه دستاورد‌های حوزه سلامت، افتتاح متمرکز وکلنگ زنی پروژه‌های بهداشتی درمانی، نشست خبری رییس دانشگاه و معاونین با رسانه ها، از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان نام برد.

حسینی افزود: همچنین راه اندازی برنامه صدای سلامت و اتوبوس ایدز، راه اندازی کامیونت دندانپزشکی، نواختن نوای سلامت در مدارس سراسر استان و سخنرانی رئیس دانشگاه ومدیران شهرستانی در نماز جمعه از برنامه‌های این هفته هستند.

وی گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهاد‌های حاکمیتی و اجرایی، تأکید می‌شود.

حسینی افزود: همچنین این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاورد‌ها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم، بازتوانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.

یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است

انتهای پیام/م
 

برنامه های هفته سلامت با پوشش همگانی سلامت برای همه ، اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.