سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار؛

در خراسان رضوی ۱۲۰ تشکل مردمی مددکاری جامعوی راه اندازی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در استان ۱۲۰ سازمان مردم نهاد داریم که در حوزه مددکاری جامعوی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  سید جواد حسینی در همایش آموزشی مددکاران و مشاوران بنیاد شهید سراسر کشور با بیان اینکه در کنار انواع مددکاری، مددکاری جامعوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: اگر سرجمع آسیب‌ها سالانه در حد ۱۰ درصد باشد جامعه نرمال است و این در حالی است که بعد از انقلاب سالیانه ۱۵ درصد آسیب‌ها در جامعه رشد پیدا کرده است .

وی گفت:در دولت طرح تقسیم کار ملی پیرامون کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مصوب شده است و بر اساس این طرح ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در استان در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: با مداخلات موثر صورت گرفته شده در استان خرسان رضوی سال گذشته شاهد کاهش ۲ دهم درصدی شیوع اعتیاد، کاهش ۱۲.۸ درصدی طلاق، کاهش ۱۰ درصدی جرایم حاشیه شهر مشهد و کاهش ۱۷ درصدی ورود زندانیان مواد مخدر بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد:همچنین در سال گذشته بیش از ۳ هزار زوج در حال طلاق با یکدیگر سازش کردند و ۱۶۰ حکم مجازات جایگزین زندان توسط مراجع قضایی استان صادر شده است.
 
انتهای پیام // ف.ن
 

همایش آموزشی مددکاران و مشاوران بنیاد شهید سراسر کشوردر مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.