سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز مداخله در طلاق عامل کاهش 25 درصد از پرونده های طلاق

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: 25 درصد از پرونده‌های طلاق در کشور با همکاری و مشارکت مراکز مداخله در طلاق به سازش ختم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله مسعودی فرید معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه طلاق یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در کشور است و افزایش آمار طلاق در ایران می‌تواند یک تهدید اساسی باشد، گفت: طرح‌های پیشگیری از طلاق در کشور در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد و راه ‌اندازی مراکز مداخله در طلاق از اقدامات مهم این سازمان برای کاهش آمار طلاق در کشور است.

وی در ادامه افزود : 25 درصد از پرونده‌های طلاق در کشور با همکاری و مشارکت مراکز مداخله در طلاق به سازش ختم شده است. این مراکز در گام نخست در استان هایی که بیشترین آمار طلاق را داشتند راه‌اندازی شده است و پس از کسب نتیجه مطلوب از عملکرد مراکز مداخله در طلاق در سایر استان‌ها نیز این مراکز راه‌اندازی می‌شوند.

معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد : به‌ کارگیری مددکاران اجتماعی، مشاوران، روانشناسان ماهر را در دستور کار است و در این راستا زوج‌هایی که درخواست طلاق دادند پیش از ورود به مراجع قضایی وارد این مرکز می‌شوند و مشاوران و روان شناسان اقداماتی را برای ایجاد سازش بین این افراد انجام می‌دهند. مراکز مداخله در طلاق نقش مؤثری در کاهش آمار طلاق در کشور را دارند.

انتهای پیام / گ

صحبت های معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.