طی ۹ ماهه سال جاری سه هزار و ۴۲۲ نفر از اقشار مختلف در استان سمنان از خدمات مشاوره و مددکاری پلیس بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسین پیوندی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری سه هزار و ۴۲۲ نفر از اقشار مختلف از خدمات روانشناسی، مشاوره و مددکاری پلیس بهره مند شدند گفت : با پیگیری دلسورانه مشاوران ناجا در این مدت یک هزار و ۲۵۸ فقره پرونده از چرخه قضائی خارج شد.

وی با بیان اینکه مراکز مشاوره و واحدهای مددکاری در کلانتری های سطح استان سمنان نقش مهمی را در تحکیم بنیان خانواده ایفا می کنند، ابراز داشت: این خدمات به یک هزار و ۴۱۳ نفر در مرکز مشاوره آرامش و دو هزار و ۱۰ نفر در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری های استان ارائه شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مشاوره های درست و به موقع می تواند تبلیغات آیین و جشن های طلاق و ترویج تجرد گرایی را خنثی کند، ابراز داشت: راه اندازی مراکز مشاوره در کلانتری ها می تواند با ایجاد صلح و سازش روند پرونده های قضایی را در دادگستری ها کاهش دهد لذا دایر شدن مرکز مشاوره پلیس شاهرود در دستور کار قرار دارد.

پیوندی تاکید کرد: با برنامه ریزی های گسترده، منسجم و متنوع ناجا در سنوات اخیر شاهد ارتقاء کیفیت زندگی افراد در جامعه خواهیم بود که امیدواریم با بهره گیری از مراکز مشاوره و مددکاری شاهد روند کاهش آسیب ها، معضلات و مشکلات در خانواده ها باشیم.

انتهای پیام / ه

خروج یک هزار و ۲۵۸ فقره پرونده با پیگیری مشاوران پلیس استان سمنان از چرخه قضائی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.