امام‌ جمعه شاهرود گفت: برنامه‌های فرهنگی ویژه آموزش خانواده‌های با محوریت کاهش آمار طلاق در شاهرود برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود گفت: امروزه معضلات فرهنگی و اجتماعی به‌شدت جامعه را تهدید می‌کند و باید مسئولان نسبت به برطرف کردن این معضلات از جامعه به‌ویژه قشر جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون آمار طلاق در این شهرستان بالغ‌بر 32 درصد است اذعان کرد: این آمار اصلاً مناسب نیست و باید نسبت آموزش خانواده‌ها و جوانان در شرف ازدواج اقدامی اساسی انجام دهیم.

 

امام‌ جمعه شاهرود با اشاره به اینکه کاهش این آمار تا پایان سال باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد بیان کرد: در این شهرستان با توجه به آمار طلاق تعداد دفاتر ثبت طلاق کمتر است و بادی نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

 

وی با اشاره به سایر معضلات اجتماعی و فرهنگی که عده‌ای درگیر کرده است تصریح کرد: اقدامات اخیر فتنه‌گران و آشوب‌گران نظام به سبب کمرنگ شدن عقاید این افراد انجام‌ شده است.

 

امینی با تأکید بر اینکه مردم باید پاسخ کوبنده‌ای به آشوب‌گران در نظام بدهند اذعان کرد: جلسات فرهنگی با رویکرد دشمن‌شناسی باید برای عموم مردم برگزار شود تا نسبت به این مسائل و ریشه‌های فتنه در کشور آگاه شوند.

 

انتهای پیام/ ق


جزئیات برگزاری برنامه‌های فرهنگی آموزش خانواده در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.