سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر اصفهان :

دفن زباله های بیمارستانی، همچنان وجود دارد

رئیس شورای شهر اصفهان گفت:دفن زباله های بیمارستانی، همچنان وجود دارد و تاکنون برابر قانون پسماند مراکز بهداشتی تکالیف خود را انجام نداده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین امروز در جلسه شورای شهر اصفهان که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دفن زباله های بیمارستانی،  همچنان وجود دارد و تاکنون برابر قانون پسماند مراکز بهداشتی تکالیف خود را انجام نداده اند.

وی افزود: اعتراض مردم به عدم فعالیت کافی بخش بهداشت محیط به خصوص در کنترل رستوران ها و مراکز توزیع نیز وجود دارد.

رئیس شورای شهر اصفهان خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد تصمیم آنها در خصوص موضوع خیریه های بهداشت و درمان، افزود: فعالیت این خیریه ها تا چه حدی مورد تایید است و باید چگونه باید باشند.

وی گفت: ما تاکنون نظر صریحی از جانب شما در مورد اینکه چه میزان باید از امکانات دولتی و شهرداری استفاده کنند، دریافت نکرده ایم.

معین ادامه داد: در توزیع مراکز درمانی و اورژانس در شمال شهر، خیلی از مشکلات ما حل نشده است.

وی افزود: تقریبا به جز یکی دو بیمارستان در شهر اصفهان مابقی مراکز امکان پارکینگ ندارند و آمادگی لازم برای تشکیل یک کمیسیون مشترک برای حل این مسئله را داریم.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: شهرداری تعداد زیادی مراکز فرهنگی دارد و این آمادگی را داریم تا در آموزش بهداشت عمومی در قالب برنامه مدون سالیانه از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.