سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد;

پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : از سال 96 تاکنون بالغ‌ بر 827 واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلاتی باارزش 4 هزار و 930 میلیارد ریال شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه 170 واحد از بخش صنعت در سال گذشته تسهیلات دریافت کردند گفت :  657 واحد از بخش کشاورزی موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شدند و این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی و اجرای طرح‌های نیمه ‌تمام به متقاضیان پرداخت‌شده است و سال گذشته 499 مصوبه برای رفع مشکلات 209 واحد تولیدی استان سمنان به تصویب رسید.

وی در ادامه اضافه کرد : 70 درصد از مصوبات واحد های تولیدی اجرایی شده است و مابقی در دست اقدام است که استان سمنان در تعداد پرونده رتبه یکم و در میزان تسهیلات پرداخت‌ شده رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

اسودی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال را سرلوحه تمام فعالیت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید قرار داد تصریح کرد: با تحقق شعار سال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان پیاده‌سازی می‌شود و درنهایت به خودکفایی، ایجاد توسعه و اشتغال پایدار نیز دست می‌یابیم. نظارت بر واحدهای تولیدی که تسهیلات رونق تولید را دریافت می‌کنند از برنامه‌های این سازمان است و 36 واحد تولیدی که سال گذشته موفق به دریافت تسهیلات شدند مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

انتهای پیام / گ

 657 واحد از بخش کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.