سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ساحلی‌بازان هندبال ایران در هفته فرهنگی اصفهان

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان در ۲ بخش مردان و زنان خبر داد.

سیدحسن افتخاری درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیرامون برگزاری مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان از 7 تا 10 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در 2 بخش مردان و زنان و در 2 رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: مانند دوره‌های گذشته این مسابقات، از تیم‌های سایر استان‌ها نیز برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده‌ایم و تیم‌هایی از استان‌های گیلان، همدان، مازندران، آذربایجان غربی، بوشهر، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری در مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

افتخاری با اشاره به حضور تیم‌های سپاهان، نجف‌آباد، اصفهان، دولت‌آباد، باشگاه پرواز، فلاورجان، خمینی‌شهر و کاشان در این دوره از رقابت‌ها گفت: مسابقات بخش مردان در زمین ساحلی پارک ناژوان و رقابت‌های بخش بانوان نیز در باغ بانوان ناژوان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان درباره سایر برنامه‌های این هیئت اضافه کرد: از 15 تا 24 فروردین ماه امسال میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان بودیم. همچنین تیم ملی نونهالان پسر از 23 تا 26 فروردین ماه در اصفهان اردو زد و قرار است در نیمه دوم اردیبهشت ماه هم میزبان اردوی تیم ملی جوانان دختر باشیم. علاوه بر مسابقات هفته فرهنگی اصفهان، مسابقات جام مولای عرشیان را نیز از 18 خردادماه و در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تا خردادماه مسابقات هندبال قهرمانی امیدهای استان و مسابقات پیشکسوتان استان نیز برای نخستین بار برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم مسابقات استانی تمام رده‌های سنی را تا پایان تیرماه برگزار و تیم‌های برتر را آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور کنیم که در مرداد و شهریورماه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مورد برنامه این تیم گفت: تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه که دوم مردادماه در کازان برگزار می‌شود، آماده می‌شود و مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان نقش به‌سزایی در بالا بردن آمادگی ملی‌پوشان دارد.

 

انتهای پیام/م

 

جدال ساحلی‌بازان هندبال ایران در هفته فرهنگی اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.