نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان گفت: در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی بانوان کشور، تیم‌های هیأت استان اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان به روی سکو رفتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم قینانی اصفهان اظهار کرد: دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی بانوان کشور از نوزدهم تا بیست‌ویکم اسفند ماه جاری به میزبانی بندرعباس برگزار شد.

وی به حضور هشت تیم در رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در نهایت تیم‌های هیأت استان اصفهان، بندرعباس، فولاد مبارکه سپاهان و تهران به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: در این دوره همه تیم‌ها فوق‌العاده بودند و مسابقات سطح بالایی داشت؛ دلیلش هم این بود که قوانین جدید ساحلی خیلی خوب اجرا شد و تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها به خوبی انجام گرفت، میزبانی هم خوب بود.

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم اصفهانی می‌توانستند فینالیست باشند اما به دلیل اینکه در مسابقه ضرب‌دری به مصاف هم رفتند یکی از تیم‌ها یعنی هیأت استان اصفهان به فینال راه پیدا کرد که در نهایت قهرمان شد، فولاد مبارکه سپاهان نیز با حضور در رده‌بندی به مقام سوم رسید.    

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار