ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی هندبال بانوان گفت: برای لیگ برتر امسال اولین اولویت را به استان خودم می‌دهم و البته پیشنهادات بهتر را از طرف سایر تیم‌ها رد نمی‌کنم.

فاطمه موسوی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر تمام برنامه‌ریزی‌ام روی درس و تحصیلم است و برنامه‌های تمرینی‌ام هم از این هفته آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای نکوداشت اصفهان مسابقات هندبال ساحلی نیز برگزار می‌شود، به احتمال زیاد در این رقابت‌ها شرکت خواهم کرد؛ برای لیگ برتر هم اولین اولویت را به تیم‌های استانی خودم می‌دهم و بعد منتظر پیشنهادات می‌شوم که قطعا پیشنهادات بهتر را رد نمی‌کنم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی هندبال بانوان عنوان کرد: سال گذشته به همراه تیم شهید چمران لارستان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی اردن حضور پیدا کردم که در واقع دومین دوره‌ رقابت‌ها بود.

وی اضافه کرد: ما 5 بازی انجام دادیم که همه را بردیم و قهرمان شدیم؛ در کل خیلی از تیم‌ها مانند اردن و قطر قوی بودند که در این‌طور مواقع و یک جاهایی تجربه برای تیم‌ها سرنوشت‌ساز می‌شود.

موسوی بیان داشت: این قهرمانی اولین قهرمانی تاریخ‌ساز هندبال بانوان ایران است یعنی برای نخستین بار بود که هندبال بانوان کشورمان در رده‌های بین‌المللی مقام کسب می‌کرد آن هم قهرمانی.

وی خاطرنشان کرد: من با همه وجودم اولین قهرمانی تاریخ‌ساز کشورم را با زهرا نقاش معلول بیمار دهکده سالمندان نجف‌آباد جشن گرفتم که برایم بسیار ارزشمند است.

بازیکن تیم ملی در پایان اذعان داشت: تیم لارستان در رقابت‌های غرب آسیا با کسب این عنوان کار مهمی انجام داد، من بازیکن این تیم بودم تنها بازیکن اصفهانی و همچنین تنها نماینده استان اصفهان در تیم ملی؛ در تمام این مدت حتی یک پیام تبریک از سوی مسؤولان ورزش هندبال استان اصفهان دریافت نکردم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.