سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس قضایی مغرب درباره فعالیت‌های رژیم صهیونیستی در این کشور تحقیق می‌کند

پلیس قضایی مغرب تحقیقاتی را درباره فعالیت یکی از مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر مکناس آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، پلیس مغرب با هدف پی بردن به اهداف نظامی تردید آمیز یک مرکز امنیتی اسرائیلی در شهر مکناس، تحقیقات خود را آغاز کرده است.

انتشار اخباری از آموزش اسرائیل به گروه‌های مسلح در مغرب باعث شد حامیان قضیه فلسطین در مغرب از جمله دیده‌بان مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل در رباط، تلاش‌هایی را آغاز کنند.

ویدیو‌ها و مستندات منتشر شده در همایشی مطبوعاتی با عنوان «از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تا تهدید امنیت و ثبات کشور» بیانگر برگزاری دوره‌های آموزش نظامی در مناطق مختلف مغرب است که فرانسه و اسرائیل بر آن‌ها نظارت مستقیم دارند.

این آموزش‌ها زیر نظر مرکز بین المللی الفا که یک مرکز تخصصی برای آموزش محافظان شخصی در شهر مکناس است، برگزار می‌شود.

این مرکز خود را مرکزی اسرائیلی می‌داند که در قبال دریافت دو هزار درهم از افراد عادی به آنان آموزش می‌دهد، اما این آموزش برای کسانی که اندیشه‌های صهیونیستی دارند، رایگان است.

گروه‌های حامی فلسطین در مغرب می‌گویند روند گسترش روابط با اسرائیل در مغرب تنها در دیدار‌های متقابل یا در برافراشتن پرچم اسرائیل در برخی مناطق نیست بلکه این روند به برگزاری دوره‌های آموزشی حمل سلاح و آدم کشی نیز رسیده به همین علت سیاست بهبود روابط، انگیزه امنیتی پیدا کرد و پلیس قضایی در این زمینه وارد عمل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.