بنا به گزارش‌ها، به دنبال افزایش تنش‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از اعزام جنگنده‌های خود برای شرکت در تمرینات هوایی پرچم سرخ در آلاسکا منصرف شده است.

رژیم صهیونیستی جنگنده‌های خود را به رزمایش مشترک با آمریکا نمی‌فرستدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک و بنابر گزارش روزنامه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال افزایش تنش‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی، نیروی هوایی این رژیم از اعزام جنگنده‌های خود برای شرکت در تمرینات هوایی پرچم سرخ در آلاسکا منصرف شده است. با این حال نمایندگان این رژیم برای شرکت در این رزمایش حضور خواهند داشت.

به گزارش روزنامه‌های صهیونیستی، اسرائیل قرار بود شماری از جنگنده‌های خود را در رزمایش نظامی مشترک با آمریکا در آلاسکا به کار بگیرد، با این حال به دلایلی از جمله مسافت طولانی از شرکت جنگنده‌های خود در این رزمایش مشترک منصرف شده است. بنا به اعلام رسانه‌های این رژیم، مقامات نیروی هوایی نگران هستند که در یک موقعیت اضطراری این جنگنده‌ها قادر به بازگشت نباشند.

در عین حال سخنگوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اولین حضور نیروهای ما در تمرینات هوایی پرچم سرخ در آلاسکا مطابق با برنامه قبلی در ماه می خواهد بود.

او در ادامه گفت: اما با توجه به اوضاع فعلی در منطقه، نیروی هوایی اسرائیل تصمیم گرفته است تا میزان مشارکت جنگنده‌های خود در این رزمایش را کاهش دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار