سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان؛

نیروهای مسلح برکت و اقتدار کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای مسلح برکت و اقتدار کشور هستند و هر روز به قدرت کشور ما افزوده می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم سان و رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج که هم‌اکنون در حال برگزاری است، گفت: نیروهای مسلح برکت و اقتدار کشور هستند و هر روز به قدرت کشور ما افزوده می‌شود و دشمنان ایران روز به روز خار و ذلیل‌تر می‌شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز یادآور تصمیم بسیار انقلابی و ارزشمند امام راحل در اوایل پیروزی انقلاب بود، آنجا که دشمنان توسط مزدوران خود توطئه‌ای را دنبال می‌کردند تا ارتش را تضعیف کنند.

وی اضافه کرد: امام راحل در چنین شرایطی روز 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نام‌گذاری و از ارتش قهرمان خواستند که با انجام سان و رژه در این روز پشتیبانی خود را از نظام اعلام کنند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی از همان زمان به حمایت از انقلاب اسلامی و کشور جمهوری اسلامی قیام کرد، گفت: توطئه‌های دشمنان را چه در شمال و چه در غرب کشور خنثی کرد و در جنگ تحمیلی نیز به بهترین شکل ممکن درخشید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه نیروی ارزشمند ارتش این اقتدار خود را حفظ کرده و پایداری خود را اعلام می‌دارد، گفت: اقتدار و پایداری دو ویژگی بسیار مهمی است که نیروهای مسلح ما از آن برخوردار هستند.

وی اذعان داشت: ابرقدرتی که ادعای حاکمیت جهان را داشت الان وقتی می‌خواهند از کشوری که در مقابل آنها ایستاده و توان شکست آن را ندارند نام ببرد این نام ایران اسلامی است که به زبان می‌آورند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان ایران به جایی رسیده که حتی جرأت ندارند به سمت مناطقی که ایرانی هستند حتی یک موشک بیاندازند و این قدرت نیروهای مسلح را می‌رساند.

حسینی‌شاهرودی در پایان با بیان اینکه ما مامور به مقابله با دشمنان اسلام هستیم، گفت: این عزت، قدرت و عظمت که امروز دشمنان ما را به لرزه درآورد و مسلمانان جهان ایران، را به عنوان بزرگترین حامی خود می شناسند از برکاتی است که به واسطه خون شهدا و حضور شجاعانه نیروهای مسلح بدست آمده است.

انتهای پیام/ د م

اقتدار و پایداری دو ویژگی بارز نیروهای مسلح است

برچسب ها: ارتش ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.