سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانفشانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مردم

استاندار مازندران گفت: ارتش در کنار ملت برای مردم جانفشانی می‌ کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساری با بیان اینکه اینکه امام راحل در دوران انقلاب اسلامی وجدان ارتشیان مشغول فعالیت در دوران حکومت شاه خائن را بیدار کرده است، گفت: پیوستن نیروی هوایی ارتش به انقلاب و بیعت با امام راحل به خوبی حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رساند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ارتش ما متعهد، علمی، کارآمد و تاثیرگذار بوده و در کنار ملت برای مردم جانفشانی می‌ کند، افزود: برای تقویت بنیه دفاعی کشور از هیچ کسی اجازه نمی‌ گیریم و هیچ قدرتی نمی‌ تواند برای تقویت بنیه دفاعی کشور برای ما محدودیت ایجاد کند.

اسلامی گفت: ارتش پس از انقلاب اسلامی بازآفرینی شده و در خدمت انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در سیر تکاملی که به مدیریت رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، یک ارتش مکتبی است، افزود: ارتش ما متعهد، علمی، کارآمد و تاثیرگذار بوده و ارتش در کنار ملت برای مردم جانفشانی می ‌کند.

استاندار مازندران گفت: شهدای والامقام با نثار جان خود شرایط خدمت و امنیت این کشور را به حداکثر آمادگی برسانند و امروز امنیت گسترده و پایدار این کشور مرهون شهدا و نیروهای مسلح و امنیتی است.

اسلامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در سیر تکاملی که به مدیریت رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می ‌کند، یک ارتش مکتبی است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی با افتخار شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، ارتش دوران طاغوت در خدمت استکبار بوده است و ارتش مکتبی امروز با ایمانی که دارد در خدمت مردم است.

 انتهای پیام/ م

نقش مهم ارتش برای مردم در جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: ارتش ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.