فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایران در حوزه دفاعی جزء پنج کشور برتر جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیر سرتیپ فرزاداسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی در یادواره سرداران و ۲۲۰ شهید بخش مرکزی جویبار با محوریت ۵ شهید سرافراز روستای سید زین العابدین با بیان اینکه دشمن می داند با جنگ سخت نمی تواند با شیرمردها و شیرزنان ایرانی بجنگد، گفت: راه فرهنگی تنها راه تهاجم دشمن با ایرانیان بوده است.

وی با بیان اینکه در تهاجم فرهنگی خاکریز دشمن دیده نمی شود، افزود: در این نوع تهاجم مبالغ هنگفتی هزینه نمی شود و درنهایت هویت و سنت کشور را مورد نشانه و حمله قرار می دهند.

سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تسخیر عقاید جوانان این مرزو بوم است وتسخیرعقاید با تهاجم فرهنگی شبیه خون فرهنگی ممکن است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران دراسلحه نبوده و تنها و اولین قدرت کشور برمبنای فرهنگ قوی بوده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با بیان اینکه دشمن با تمام خباثت خود در برخی زمینه ها از ایران اسلامی هراس دارد ، افزود: دشمن شناسی ، دشمن ستیزی و تولید علم و دانش در کشور مهمترین عوامل در دشمن ستیزی دشمن بوده است.

سرتیپ اسماعیلی وضعیت فعلی کشور در حوزه اقتصاد را سخت خواند و گفت: دشمنان اسلام تحریم ها را در اقتصاد کشور تشدید و حتی در زمینه فرهنگی نیز نفوذ آسان و بدون هزینه هنگفت رادر منطقه در دستور کار خود دارد.

وی با بیان با اشاره به اینکه کسانی که حقوق نجومی می گیرند حتی ناخن خود را فدای ایران نخواهند کرد، افزود: ننگ است در کشوری که هزاران شهید را تقدیم استقلال کشور کرده و با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری این چنین افرادی در کشور باشند، نجومی بگیران لایق حضور در جمهوری اسلامی ایران نیستند.

سردار سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه درآینده نزدیک اس ۳۰۰ با موشک ایرانی شلیک خواهد شد، گفت: پیام ما به کشورهای دوست و منطقه کشور این است که امنیت منطقه باید توسط خود ما فراهم شود.

وی افزود: دشمن ادب سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی ندارد و پس از ماهها گفتگو برجام، آمریکا به تعهدات خود پایبند نبوده است و انواع تحریم ها برعلیه جمهوری اسلامی ایران را دوچندان کرده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء جمهوری اسلامی ایران گفت : این تحریم ها هیچ تاثیری بر کشور نداشته، بلکه توانستیم قوی تر ازگذشته در تمامی حوزه ها با پیشرفت و ثبات بیشتر طی کنیم.

انتهای پیام/ م

ایران جزء پنج کشور برتر جهان در حوزه دفاعی

برچسب ها: ارتش ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.