سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۳۰۰ هزار شغل در روستا‌ها و مناطق عشایری ایجاد خواهد شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفتسال گذشته ۲۱۰ هزار شغل در روستا‌ها و مناطق عشایری ایجاد شد و امسال ۳۰۰ هزار شغل در این مناطق ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید ابوالفضل رضوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: توسعه و بهبود وضعیت اشتغال یکی از مهمترین اولویت‌های دولت است که در مناطق مختلف طرح‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود که در مناطق روستایی مرزی با کارمزد ۴ درصد و سایر مناطق روستایی و عشایری با کارمزد شش درصد پرداخت می‌شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اضافه کرد: بانک سینا در سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در مناطق مختلف کشور پرداخت کرد.

وی از ایجاد اشتغال برای ۳۸۴ هزار نفر در مناطق روستایی و عشایری در برنامه ششم توسعه خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۲۱۰ هزار شغل در روستا‌ها و مناطق عشایری ایجاد شد و امسال ۳۰۰ هزار شغل در این مناطق ایجاد خواهد شد.

رضوی با اشاره به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال با نرخ ۱۰ درصد در شهر‌های کمتر از ۱۰ هزار نفر ادامه داد: عامل پرداخت وام‌های اشتغال‌روستایی و عشایری بانک کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید هستند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تصریح کرد: میزان پرداخت تسهیلات بین یک تا ۶۰ میلیارد ریال است که دارای سه سال تنفس و مهلت شش ساله بازپرداخت است.

انتهای پیام/م

۱۲ هزار میلیارد تومان به اشتغال روستایی و عشایری تخصیص یافت

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.