معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید برافزایش خدمات رسانی به گردشگران گفت: برای افزایش رضایت‌مندی گردشگران، تمام امکانات عمومی و دولتی در سواحل استان بوشهر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

امکانات دولتی و عمومی در سواحل استان در اختیار گردشگران قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهرداد ستوده ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران در ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار داشت: تلاش دست‌اندرکاران اعضای ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر ستودنی است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مورد نیاز در محل‌های پرتردد گردشگران امری مهم و ضروری است تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده شهر‌های ساحلی، بیشترین حضور گردشگر داشته‌اند که در این راستا افزایش خدمات در این نقاط مورد تاکید و توجه است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، افزایش خدمات رسانی به گردشگران را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: برای افزایش رضایت‌مندی گردشگران، تمام امکانات عمومی و دولتی در سواحل استان بوشهر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

ستوده با تاکید بر جلوگیری از تردد قایق‌ها و شناور‌هایی که بدون مجوز اقدام به گردشگری دریایی می‌کنند گفت: ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط برای جلوگیری از حوادث غیر قابل پیش بینی، از تردد شناور‌هایی که بدون مجوز در سواحل شهر‌ها و روستا‌ها اقدام به جابه‌جایی مسافران در دریا می‌کنند جلوگیری کنند.

وی، افزایش ایمنی در گشت‌های دریایی را امری مهم و ضروری دانست و گفت: لنج‌های سنتی و قایق‌ها که با مجوز اقدام به گشت دریایی مسافران می‌کنند باید تمام ایمنی لازم از جمله پوشیدن جلیقه نجات مورد توجه قرار دهند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، شناسایی شناگاه‌های خطرناک را مورد اشاره قرار داد و افزود: برخی شناگاه‌های استان از جمله رودخانه‌ها و آبگیر‌های محل عبور گردشگران باید نقاط حادثه خیز آن‌ها شناسایی و برای جلوگیری از هر گونه حادثه، هشدار‌های لازم به گردشگران ارائه شود.

ستوده با قدردانی از تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در آبرسانی به نقاط گردشگری استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ سازی در استفاده بهینه در مصرفه آب و اطلاع رسانی از وضعیت بحران کم‌آبی مورد توجه قرار بگیرد.

وی، با تاکید بر تدوین برنامه گردشگری عشایری استان بوشهر تصریح کرد: مناطق عشایری استان بوشهر ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری دارد که باید با تدوین برنامه گردشگری عشایری این ظرفیت‌ها به جامعه هدف شناسانده شود.

انتهای پیام/م

تمام امکانات عمومی و دولتی در سواحل استان بوشهر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد

برچسب ها: نوروز ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.