وی ادامه داد:روابط میان فدراسیون فوتبال و آدیداس، در بهترین حالت ممکن است. برای مثال، شرکت آدیداس ضمن تاکید بر تفاهم صورت گرفته با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در همکاری و تعامل با فدراسیون کشورمان پذیرفت در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، این اجازه را بدهد که ۱۷ تیم ملی دیگر به جز تیم ملی بزرگسالان کشورمان، از تولیدات داخلی استفاده کنند.
سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: روند قرارداد با شرکت آدیداس مطابق تفاهم قبلی پیش میرود. ما با آدیداس وارد قرارداد شدیم. ۷۰ درصد تخفیف گرفتیم و ۳۰ درصد فقط به این حامی لباس پول پرداخت میکنیم. در این باره گفتنی است که ریاست فدراسیون فوتبال، در سفر اخیر به دوبی به همراه مسئولان کمیته بازاریابی، مذاکرات مفصلی را با سران آدیداس درباره قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران انجام داد که نتایج مطلوبی در پی داشت؛ لذا تاکید میشود نه تنها قرارداد فدراسیون اگر مواردی با ابهام همراه باشد، با آدیداس ابهامی ندارد بلکه، به شکل روشن و دقیق در حال سپری شدن از سوی طرفین است.
وی درباره قرار نگرفتن تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی ایران گفت: تلاشهای زیادی برای قرار گرفتن طرح یوز روی پیراهنهای تیم ملی انجام گرفت، اما در حال حاضر طرح یوز روی این لباسها وجود ندارد. به این دلیل که شرکت آدیداس اصرار داشت اگر طرح یوز را جایی که فیفا اجازه داده روی لباس بزنیم، عملا تکنولوژی کولینگ آنها دیگر کاربردی ندارد. در همین حال، سرمربی تیم ملی هم روی استفاده از این ویژگی لباسها تاکید زیادی داشته و دارد. البته ما از فیفا خواسته بودیم کمی طرح یوز را جابجا کنیم، اما با درخواست ما موافقت نشد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: در زمینه زمان رونمایی بارها اطلاع رسانی صورت گرفته و بر این اساس، بار دیگر تصریح میشود که پیراهن تیم ملی در یکی از بازیهای دوستانه آینده تیم ملی رونمایی خواهد شد.
ممبینی در پایان بیان داشت: اظهارات من درباره درآمد از حامی پوشاک تیم ملی، هرگز در مغایرت با بیانیه فدراسیون فوتبال نبوده است. آنچه من بیان کردم این بود که تلرانس پرداختی حامی پوشاک تیم ملی به صورت مشخص و دقیق، معلوم نیست و این رقم میتواند بر اساس فروش البسه در تغییر باشد.
انتهای پیام/