پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۲۷ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

علی جوادی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: قرار است در جشن بدرقه تیم ملی فوتبال ایران که یکم ماه رمضان ( 27 اردیبهشت ) در تالار وحدت برگزار می شود، از پیراهن تیم ملی فوتبال رونمایی کرد.  در جریان مسائل فنی و طرح روی پیراهن تیم ملی نیستم اما شرکت آدیداس اعلام کرده به دلیل ضریب امنیت پایین و احتمال کپی کردن از لباس های تیم ملی، در فاصله کمی مانده به جام جهانی این مراسم را انجام می دهیم  اما از نظر فنی و اینکه چه طرحی روی پیراهن انجام می شود، من اطلاعی ندارم.

او افزود: اگر قرار باشد، درباره مختصات و جزئیات پیراهن تیم ملی صحبت کنیم، دیگر رونمایی از آن چه فایده ای دارد؟ اگر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردند، یوز روی پیراهن تیم ملی وجود ندارد، حتما وجود نخواهد داشت و 27 اردیبهشت از پیراهن تیم ملی فوتبال رونمایی خواهد شد.

جوادی در خصوص حضور سرمربی و مسئولان فدراسیون فوتبال در قرعه کشی مراسم جام ملتهای 2019 آسیا بیان کرد: با توجه به اینکه قرعه کشی 15 اردیبهشت برگزار می شود و در آن تاریخ اردویی نداریم، به احتمال زیاد، کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال  به امارات می روند و در مراسم قرعه کشی شرکت می کنند. تمام کشورها پس از پایان لیگ های کشورشان، به بازیکنان یک هفته استراحت می دهند و به طور قطع تا 17 اردیبهشت اردویی نداریم و بازیکنان استراحت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره رونمایی از پیراهن تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار