هافبك تيم فوتبال استقلال گفت :حضورم در استقلال در سال ٩٦ بهترين اتفاق بود و امیدوارم بتوانیم در سال جدید نتایج خوبی کسب کنیم و یک جام به هواداران تقدیم کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛داريوش شجاعيان در حاشيه تمرين امروز تيمش گفت :اميدوارم بتوانيم در سال جديد یک جام برای استقلال بياوريم و هم در جام حذفى قهرمان شویم و هم در باشگاه هاى آسيا و رقابت هاى ليگ برتر به آن چيزى كه استحقاقش را داریم برسیم.

او ادامه داد: سال ٩٧ سالى است كه بازى ها پر فشار شروع مى شود و باید با به كار گيرى همه بازيكنان بتوانیم موفق باشيم .تمامى بازيكنان ما در يك سطح هستند و مى توانند به خوبى بازى ها را با موفقيت پشت سر بگذارند . به اميد خدا با انگيزه زياد دست به دست مى دهيم تا سال ٩٧ را با پیروزی آغاز كنيم.

بازيكن تيم فوتبال استقلال افزود: در اسفند ٩٦ بازى هاى سنگينى را پشت سر گذاشتيم و توانستيم دل هوداران را شاد كنيم ؛ همه جور نشان داديم كه مرد روزهاى سخت هستيم و خدا را شكر توانستيم كارى كنيم كه هواداران با شادى به سال ٩٧ قدم بگذارند.
او افزود :اميدوارم در بازى هاى بعدى عملكرد خوبى داشته باشيم تا دل هواداران بیشتر شاد شود.

شجاعيان در مورد اينكه به عملكرد خود در سال ٩٦ چه نمره اى مى دهد گفت :نمى توانم نمره ای بدهم و بايد اين را از هواداران بپرسيد ، انشالله آنها نمره خوبى می دهند.

هافبك تيم فوتبال استقلال بيان كرد :تمام تلاشم را مى كنم تا دوباره به تيم ملى دعوت شوم.
او بيان كرد :شيرين ترين اتفاق سال ٩٦ برای من ، ورود به استقلال و تلخ ترين هم نتايج اول فصل بود اما خدا را شكر توانستيم خود را در موقعيت خوبى قرار دهيم.

شجاعيان در مورد اينكه آيا در سال جديد عيدى گرفته است يا خير گفت :خير من بيشتر عيدى مى دهم .مبلغ عيدى را نمى دانم اما وقتى به ديدار خانواده در شيراز رفتم به همه عيدى دادم .حتما شيراز برويد چرا كه جاى زيبايى است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار