سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ فرهنگیان منطقه بردخون ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: همایش بزرگ فرهنگیان منطقه بردخون ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم بخش بردخون اظهار داشت: تعلیم و تربیت، بنیاد و اساس فرهنگ، آگاهی، رشد و توسعه اجتماعی یک ملت و یگانه راه انتقال فرهنگ دانش و تجربیات نسلی به نسل دیگربه شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه معلم اصلی انسان خدا است، افزود: معلم به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش، شریک و ادامه دهنده راه پیامبران نقش ویژه‌ای در تربیت انسان و هموارسازی راه هدایت به سوی روشنی و عامل بیداری و رستگاری بشر دارد.

محمودی اضافه کرد: معلم به عنوان یک عنصر تأثیرگذار جامعه، صاحب حرمت و مرجع اجتماعی، از منزلت اجتماعی خاصی برخوردار است و همگان باید تلاش و کمک کنند این منزلت پاس داشته شود و متناسب با این مرجعیت فعالیت و ایده ارائه دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از تلاش و مجاهدت فرهنگیان بردخون، گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شده که امیدواریم ذره‌ای از ایثارگری‌های این فرشتگان روشنی جبران شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم نیز گفت: در هفته معلم برنامه‌هایی نظیر عطرافشانی قبور مطهر شهدا، حضور منسجم و پرشور فرهنگیان در نماز جمعه، همایش تجلیل از فرهنگیان منطقه، تکریم خانواده شهدا و بازنشستگان فرهنگی، دیدار با امام جمعه، سخنرانی رئیس اداره قبل از خطبه‌های نماز در جمع مردم برگزار می‌شود.

محمدرضا ابراهیمی با بیان اینکه انجمن‌های اولیا و مربیان، دهیاران، ادارات و شورا‌های اسلامی در تکریم فرهنگیان مشارکت می‌کنند، افزود: نشست شورای آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و اجرای سپاس معلم در مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است که امیدواریم موجب رضایت فرهنگیان عزیز شود.

انتهای پیام/م

همایش بزرگ فرهنگیان در بردخون برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.