مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان استخدام در اواخر فروردین آغاز می‌شود، از سهمیه استخدامی ۵۳۷ نفر در آموزش و پرورش استان خبر داد.

استخدام ۵۳۷ نفر در آموزش و پرورش استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان استخدام در اواخر فروردین آغاز می‌شود، از سهمیه استخدامی ۵۳۷ نفر در آموزش و پرورش استان خبر داد.

 ناصر کرمی اضافه کرد: ۵۰ درصد پذیرفته‌شدگان استان برای آموزگاری در دوره ابتدایی و ۵۰ درصد دیگر به عنوان هنرآموز و دبیر دوره متوسطه جذب خواهند شد.

کرمی درخصوص شرایط جذب نیرو در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شرط سنی برای داوطلبان با مدرک دکتری ۴۵ سال، کارشناسی ارشد ۴۰ سال و کارشناسی ۳۰ سال بوده و برای دارندگان مدرک کاردانی رشته استادکاری نیز شرط سنی ۲۵ سال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معمولا سهمیه آموزش و پرورش استان به دلیل وجود رشته‌های مختلف استخدامی به طور کامل استفاده نمی‌شود، افزود: آموزش و پرورش استان امید دارد مردم استان از این سهمیه استفاده کنند و در این راستا، اطلاع رسانی لازم در خصوص رشته‌های مد نظر را بزودی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

سهمیه استخدامی 537 نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر

برچسب ها: فرهنگیان ، اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.