سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیوانی در نشست خبری مطرح کرد؛

برگزاری دوره مشترک کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی با دانشگاه‌های اتریش و آلمان

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از برگزاری دوره مشترک کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی با دانشگاه‌های اتریش و آلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در نشست خبری با رسانه های جمعی در یک صدمین سال تاسیس این دانشگاه گفت: برای افزایش کارها و پروژه های بین المللی در درون دانشگاه قرار است  با دانشگاه هایی از سطح جهان که در سال ۱۲۹۶ همزمان با تاسیس دانشگاه خوارزمی، تاسیس شده اند، تماس گرفته شود و دعوت کنیم در مراسمی که در شهریور ماه برگزار می شود شرکت کنند؛ همچنین باشگاه ۱۹۱۹ ایجاد شده و با این دانشگاه ها تبادل علمی انجام می دهیم.

وی ادامه داد: ساختمان پروین اعتصامی که جزو ساختمان های میراث این دانشگاه است نیز در حال بازسازی بوده و بودجه آن را شهرداری تقبل کرده است.

 معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی افزود: سرود خاص دانشگاه خوارزمی تهیه شده و یک روز نیز به دانشجویان بین الملل دانشگاه به عنوان روز بین الملل اختصاص داده شده و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه به مناسبت صدمین سال دانشگاه گرد هم خواهند آمد.

کیوانی گفت: دانشگاه ما یک دانشگاه جامعه محور و پاسخگو است؛ همچنین مروج فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و متخصصان متعهد زیادی تربیت کرده و به جامعه تحویل داده است.

وی در ادامه از برگزاری دوره مشترک در مقطع کارشناسی ارشد  با کشورهای اتریش و آلمان خبر داد و افزود: راه اندازی این دوره در راستای فعالیت های بین المللی دانشگاه است که دانشجویان ما از دانشگاه های آلمان و اتریش بازدید کرده و دوره ای را در آنجا می گذرانند؛ همچنین از آنها دعوت می شود که به دانشگاه ما آمده و بازدید داشته باشند.

وی ادامه داد: این دانشگاه از اول، جامعه محور بود و بر اساس نیاز جامعه شکل گرفت و فعالیت خود را به عنوان دارالمعلمین مرکزی آغاز کرده و مسئولیت تربیت معلمان را بر عهده داشت.

کیوانی تصریح کرد: این دانشگاه در تلاش است که دانشجویان استعداد درخشان را جذب کرده و تسهیلاتی برای آنها پیش بینی کرده است؛ همچنین باشگاه دانشجویان استعداد درخشان در این دانشگاه تشکیل شده که از دانشجویان ممتاز حمایت می کند و دانشجویان دانشگاه در اکثر رشته های المپیادی شرکت می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی بیان کرد: طرح اعضای هیئت علمی برجسته و طرح جامع بالندگی اساتید از جمله برنامه هایی است که برای اساتید پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

افزایش همکاری های دانشگاه خوارزمی با دانشگاه های اتریش و آلمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.