سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان در پی ایجاد فضای روانی منفی برای مردم ایران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در پی ایجاد فضای روانی منفی برای مردم هستند وبالا رفتن غیرمنطقی قیمت ارز و دلار از علائم آغاز این جنگ روانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بهشهر گفت: امسال سالی حساس برای کشور ایران است، چون دشمنان در پی ایجاد فضای روانی منفی برای مردم هستند. بالا رفتن غیرمنطقی قیمت ارز و دلار از علائم آغاز این جنگ روانی است.

وی با بیان اینکه اعتراض شدید نمایندگان مجلس به رییس کل بانک مرکزی نشانه توجه نمایندگان به اوضاع داخلی کشور است. افزود: سوء مدیریت‌های برخی مسوولان دامنگیر نظام شده و اگر به درستی مدیریت نشود تبعات منفی زیادی برجا می‌گذارد.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسوولان از وزیر گرفته تا پایین‌ترین رده‌های مدیریتی باید احساس مسوولیت داشته باشند، چون دشمنان منتظر کوچک‌ترین اشتباه و فرصت هستند تا به این نظام و انقلاب فشار وارد کنند.

شاعری افزود: به دلیل چالش‌های موجود استیضاح وزرا شکل گرفت و نمایندگان مجلس هیچگاه اجازه نمی‌دهند بی تدبیری و بی مسوولیتی در جامعه شایع شود.

وی گفت:استکبار جهانی قصد شومی دارند و به دنبال پیاده سازی نقشه‌های شوم خود در منطقه هستند. لازم است با هوشیاری کامل پشت سر رهبر انقلاب در دفاع از نظام و انقلاب حرکت کنیم.

وی افزود: حقوق بشر، برجام وموشک‌های بالستیک تنها بهانه‌ای برای ادامه حضور و فعالیت‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه است.
شاعری گفت:ولی عهد جوان و بی تجربه عربستان با حمایت استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب علیه ایران است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگا در مجلس شورای اسلامی افزود:گازرسانی و آبرسانی به هزارجریب بهشهر با قوت ادامه دارد و روستا‌ها پس از دیگری به شبکه سراسری گاز و آب متصل می‌شوند.

وی گفت: بیمارستان پیشرفته بهشهر در حال تکمیل و تجهیز است و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/آ

آغاز جنگ روانی در کشور با نوسانات قیمت ارز و دلار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.