سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام آمریکایی: ایران مرتباً بر نفوذ خود در خاورمیانه می‌افزاید

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت ایران مرتبا بر نفوذ خود در خاورمیانه می‌افزاید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال جوزف دانفورد -- رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا -- در جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درباره بودجه وزرات دفاع این کشور در سال 2019 میلادی گفت: در کنار روسیه و چین، کره شمالی از دیگر چالش هایی است که مجبور هستیم با آنها روبرو شویم. ایران نیز مرتبا بر نفوذ خود در خاورمیانه می افزاید و باعث بی ثباتی این منطقه می شود!

وی افزود چین و روسیه در زمینه های هسته ای و سایبری سرمایه گذاری کرده و بر توانایی های خود می افزایند و قدرت ما را به چالش می کشند. کره شمالی سلاح های هسته ای و قدرت موشکی خود را گسترش می دهد. حالا توانایی های موشکی و هسته ای کره شمالی، آمریکا و متحدان منطقه ای اش را با خطر روبرو کرده است.

انتهای پیام/

جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، کره شمالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
یکبار نشد این نظامیان آمریکائی و سیاستمداران جنایتکار آمریکائی بگویند که چرا دامنه نفوذ ایران در منطقه افزایش پیدا می کند .
آل سعود هزینه می کند ، رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان حمله می کند . رژیم جانی آمریکا هم از صهیونیستهای کودک کش و آل سعود خبیث انگلیسی حمایت می کند.
آل سعود و امارات هزینه مالی و انسانی می کنند ، آمریکا و متحدین پلیدش در منطقه داعش تشکیل و به کشورهای سوریه و عراق ترانزیت و مردم این کشورها را کشتار و زیر ساخت ها را تخریب و اوج جنایات ضد بشری را به نمایش می گذارند . صهیونیستی های بی ارزش و پلید هم از انها حمایت می کنند .

ولی آمریکا و متحدان بی خردش قدرت درک این مطلب را ندارند .