سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار ۲۳ میلیارد ریالی در ایلام

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار ۲۳ میلیارد ریالی در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردارنورعلی یاری اظهار داشت:در پی مراجعه شخصی به پلیس آگاهی و با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه یک باب واحد آپارتمانی را از فردی خریداری کرده و ضمن پرداخت وجه متوجه می شود که این شخص کلاهبردار بوده است.

وی ادامه داد:بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سردار یاری تصریح کرد:پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که این شخص کلاهبردار بوده و اقدام به فروش آپارتمان به چند نفر کرده است.

وی گفت:با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با اشرافیت کامل و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان جعل و کلاهبرداری، متهم شناسایی شد.

وی یادآور شد: شخص کلاهبردار در یک عملیات موفق دستگیر و در تحقیقات اولیه به ۲۳ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف که متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با بیان اینکه تا کنون ۷ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند گفت: شهروندان عزیز ضمن انجام معاملات خود در مراجع رسمی و قانونی، مراقب باشند تا مورد سوءاستفاده افراد سودجو و کلاهبرار قرار نگیرند.

 

انتهای پیام/ع

دستگیری کلاهبردار واحدهای مسکونی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.