سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای بکارگیری معتادان اصلاح شده بهزیستی چابهار تسهیلات می‌دهد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهارگفت: این اداره به صاحبان اصناف و تولیدی‌ها که بتوانند افراد معتاد به موادمخدر بهبود یافته را بکارگیری کنند به ازای هر نفر ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بهره ۲ درصد پرداخت می‌کند.

حسن تاوانه  رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: حق بیمه این افراد نیز از سوی اداره بهزیستی چابهار پرداخت می‌شود.

تاوانه  افزود: چابهار با توجه به موقعیت خاص و توانمندی اقتصادی به دلیل حضور جمعیت شناور و مهاجر با آسیب‌های اجتماعی زیادی رو به رو است بطوریکه وجود متکدیان، معتادان به موادمخدر و کارتن خواب‌ها چهره ناشایستی از این شهرستان نشان می‌دهد و این مساله در اذهان سرمایه گذاران، مسافران و گردشگران اثرات منفی به جا می‌گذارد.

وی گفت: هر فردی بتواند یک معتاد را از دام اعتیاد نجات دهد درصورت داشتن پروانه کار از ۲۰ میلیون تومان وام با بهره ۲ درصد و در صورت نداشتن پروانه کار از تسهیلات پنج میلیون تومانی این اداره بهره مند می‌شود.

وی بیان کرد: چندین کمپ ترک اعتیاد بخش خصوصی و به ویژه کمپ 'پرواز بسوی رهایی مکران طیس' با ظرفیت ماهانه ۱۸۰ نفر وابسته به اداره بهزیستی در روستای طیس و کمپ ترک اعتیاد بانوان بهشت چابهار با ظرفیت ۳۰ نفر بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از افراد معتاد علاقه‌مند به ترک اعتیاد، فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به بهزیستی افراد معتاد را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای بهبود تحویل دهند.

انتهای پیام/ع

فعالیت مرکز ترک اعتیاد در چابهار 

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.