مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور دومین دوره طرح توزیع سبد کالا برای اقشار محروم تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

 مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در این مرحله بیش از ۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان واجد شرایط دریافت سبد کالا هستند.

وی با اشاره به اینکه رقم این بسته غذایی برای خانواده‌های یک نفره ۳۵ هزار تومان، برای خانواده‌های دو نفره ۷۰ هزار تومان و برای خانواده‌های سه نفر به بالا به ازای هر نفر ۱۵ هزار تومان تا سقف ۱۳۵ هزار تومان است گفت: مردم برای دریافت بسته‌های غذایی خود می‌توانند به فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون رفاه، اتکا و شهروند مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه این سبد کالایی شامل ۱۰ قلم کالا از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، ماکارانی، حبوبات، لبنیات، روغن، خرما و رب است افزود: شهروندان این بسته‌های غذایی را می‌توانند با هر وزن و برندی که خواستند از فروشگاه‌های تحت قرارداد وزارت رفاه خریداری کنند و محدودیتی در انتخاب کالا ندارند.

جهاندیده مدت مراجعه خانوار‌ها برای دریافت اقلام این سبد غذایی را از زمان آغاز اجرای طرح، ۴۵ روز بیان کرد.

انتهای پیام/ع

توزیع سبدکالا درسیستان وبلوچستان 

برچسب ها: وزارت کار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار