سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانی ها دارای پروفایل شهروندی خواهند شد

مدیر فناوری اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از طراحی پروفایل شهروندی یزای شهروندان اصفهان با مشارکت شرکت فاوا خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی شایق امروز در نشست خبری اظهار داشت: خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان به سه دسته اطلاع رسانی، تعامل و تراکنشی تقسیم بندی می‌شود.

وی بیان داشت: هر شهروند با داشتن یوزر و پسورد می تواند انواع خدمات شهرداری از جمله تراکنش و اطلاع رسانی ها را دریافت کند و از طریق پروفایل شهروندی پاسخ های خود را دریافت کند.

مدیر فناوری اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: موارد امنیتی و زیر ساخت‌ها در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه گسترش خدمات الکترونیک شهرداری از اهم برنامه‌های این سازمان است، ادامه داد: با مشارکت بخش خصوصی و شرکت فاوا طرح پروفایل شهروندی را تعریف کردیم.

شایق گفت: ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری در راستای رفاه حال مردم تعریف شده است و برای تسهیل کار بدنبال توسعه این نوع خدمات و شهر الکترونیکی هستیم که نیاز به پاره ای از زیرساخت ها دارد و نیازمند خلاقیت و ایده های نو است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.