مجوز تاسیس دومین شعبه تامین اجتماعی در شهرستان کاشان صادر و ابلاغ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در نشست با گورابی مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان، با اظهار خشنودی از توسعه زیرساخت های تامین اجتماعی در بخش های مختلف  از جمله فناوری اطلاعات، درمان و اداری در سال های اخیر گفت: در همین راستا نیز با پیگیری های  انجام شده آمده و موافقت سازمان تامین اجتماعی کشور مجوز تاسیس دومین شعبه تامین اجتماعی شهرستان کاشان صادر و ابلاغ شده است.

حمیدرضا مومنیان، ارائه خدمات شایسته درمانی و حمایت های اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را رسالت مهم این سازمان دانست و بر تسریع و ارتقای خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان کاشان تاکید کرد.

وی، سیاست دولت در حوزه اجتماعی را حمایت از اقشار کم درآمد و توانمندسازی این گروه از جامعه عنوان کرد و گفت : نقش و جایگاه تامین اجتماعی در تحقق این امر بسیار مهم ارزیابی شده است. 

به‌گفته‌وی، امیداست با حمایت و همراهی به موقع سازمان تامین اجتماعی ازکارفرمایان و کارآفرینان شاهد حرکت پرشتاب چرخ های اقصاد کشور و اشتغال پایدار جوانان باشیم چرا که حمایت مؤثر از نیروی مولد و تولیدگر کشور، نخست به تقویت سازمان تامین اجتماعی کمک می کند.

 

انتهای پیام/م

 

صدورمجوز تاسیس دومین شعبه تامین اجتماعی در شهرستان کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.