رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: تعامل تأمین اجتماعی با کارفرمایان، به بقای واحدهای تولیدی کمک می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به بخشش جرائم بیمه تأمین اجتماعی اظهار کرد: این اقدام یک تصمیم ارزشمند از سوی سازمان تأمین اجتماعی است و در شرایطی که کارفرماها با مشکلات متعددی روبرو هستند، بخشودگی جرائم نوعی تنفس برای آن‌ها به حساب می‌آید.

 وی در همین رابطه افزود: تعامل سازمان تأمین اجتماعی با کارفرمایان در موضوع حق بیمه می‌تواند به بقا و فعالیت واحدهای تولیدی کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در عمل همه کارفرمایان متمایل به پرداخت به موقع حق بیمه کارگران خود هستند اما شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و کاهش تقاضا برای خرید محصولات باعث بروز مشکلات برای کارفرمایان شده است.

وی با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان و فعالیت بیش از 8 هزار واحد تولیدی یادآور شد: در شرایط رکود اقتصادی استان اصفهان به لحاظ شرایطی که دارد، بیشترین آسیب را دیده است و کارفرمایان این استان نیز به مراتب با چالش‌های بسیاری روبرو شده‌اند.

سهل‌آبادی در پایان ابراز داشت: در شرایط فعلی جامعه، کاهش تقاضا و انباشت عرضه از یک طرف و بدهی بانکی، مالیات، بیمه تأمین اجتماعی و حقوق کارکنان از طرف دیگر فشار را بر کارفرماها بیش از پیش ساخته است.

 

انتهای پیام/م

 

تعامل تأمین اجتماعی با کارفرمایان، به بقای واحدهای تولیدی کمک می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.