مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: ورود هر گونه شیء به داخل زندان به ویژه در زمان ملاقات با خانواده‌ها ممنوع بوده و دلیل چند مرحله بازرسی نیز همین موضوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله گرجی‌زاده امروزاظهار داشت: فرآیند حضور خانواده زندانیان در زندان‌ها به دلیل امنیتی بودن این مکان همراه با بازرسی توسط آقا و خانم صورت می‌گیرد.

وی افزود: ورود هر گونه شیء به داخل زندان به ویژه در زمان ملاقات با خانواده‌ها ممنوع بوده و دلیل چند مرحله بازرسی نیز همین موضوع است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در خصوص مکان ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان عنوان کرد: در سال‌های اخیر با کمک اتاق بازرگانی و خیرین کابین‌های ملاقات تعویض شده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در مورد ملاقات حضوری به دلیل کمبود اعتبارات دولتی مکان فعلی با کمک خیرین به مجموعه‌ای بهتر و با امکانات کامل تبدیل خواهد شد.

گرجی‌زاده در رابطه با قیمت اجناس فروشگاه‌های داخل زندان، تاکید کرد: به دلیل سهولت در دسترسی زندانیان هر خوابگاه دارای یک فروشگاه مجزا بوده و اقلام آن نیز زیر نظر وزارت بهداشت و واحدهای نظارتی درج قیمت شده که بعضا از قیمت‌های فروشگاه‌های سطح شهر نیز مناسب‌تر است.

وی یادآور شد: موضوع حقوق شهروندی و رعایت حقوق خانواده زندانیان از تمامی جوانب سنجیده و اجرا می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: زمینه بازگشت مددجویان در زندان‌ها با فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و کمک‌های خیرخواهانه خیرین و مردم روز به روز در حال افزایش است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.