سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی پتروشیمی بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور به زودی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پتروشیمی سقاوه بویراحمد در آینده نزدیک با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  علی محمد احمدی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج اظهار داشت: برنامه 5 ساله توسعه استان تدوین شده و برون داد دستگاه‌های ملی از جمله سامانه بهین یاب نشان دهنده پیشرفت‌های استان در این زمینه است.

وی با تاکید بر اینکه سال 97 افق ویژه‌ای پیش روی استان است، عنوان کرد: بدون شک در سایه همدلی و همکاری و باتوجه به ظرفیت‌های بی بدیل استان می‌توان آنطور که شایسته مردم این استانبوده برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد گام برداشت.

احمدی بیان کرد: اگرچه حادثه هواپیمای پرواز تهران - یاسوج سانحه بسیار دردناکی بود ولی با همکاری و مشارکت مردم و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی نشان دادند که اگر بخواهیم در انجام کاری مشارکت کنیم بدون شک موفق هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: در راستای تقویت تولید ملی و استانی مصرف تولیدات داخلی در اولویت باشد.

احمدی ابراز کرد: در 6 ماهه دوم سال 96 حجم تسهیلات پرداخت شده از محل رونق تولید و... حدود 80 میلیارد تومان بود که این میزان به حدود 240 میلیارد تومان رسید و رتبه استان را 12 پله ارتقاء داد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی گچساران نسبت به 5 سال گذشته در سال 96 رشد فیزیکی بی سابقه‌ای داشته است،خاطرنشان کرد: پتروشیمی دهدشت روی مدار است.

احمدی با اشاره به آغاز به کار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت، افزود: پتروشیمی سقاوه در آینده نزدیک با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی می شود.

احمدی خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج، گفت: شهر یاسوج پیشانی اداری استان است و دارای جایگاه خاصی است و کاستی ها این شهر بیش از سایر مناطق در جامعه بازخورد دارد.

وی با اشاره به تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری از سوی دولت، بیان کرد: انتظار می‌رود باتوجه به توپوگرافی خاص منطقه مسئولان شهری جهت توسعه شهر یاسوج برنامه مدونی ارائه و اجرا کنند.

احمدی از راه اندازی مجدد پرواز فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود: با حضور وزیر راه طرح‌های دیگری از جمله مسئله حاشیه نشینی نیز بررسی می شود.

وی خواستار حفظ همدلی و تعامل در بین شهردار و اعضای شورای شهر شد و تاکید کرد: بدون شک ایجاد اختلاف و دو دستگی در بین این فراد تنها فرصت کار و تلاش برای مردم را از ما می گیرد.

انتهای پیام/ش

پتروشیمی بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود

برچسب ها: صنعت ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.