سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثمری:زمان کمی دارم اما تلاش می کنم با آمادگی کامل راهی بازی های آسیایی شوم

قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت:تمرینات خوبی در تهران دارم و مربی ام از عملکردم راضی است اگرچه زمان کم است اما تلاش می‌کنم تا با آمادگی کامل راهی بازی های آسیایی جاکارتا شوم.

علی ثمری پرتابگر وزنه تیم ملی دوومیدانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین شرایطش اظهار داشت:خوشبختانه تمرینات خوبی در تهران دارم و مربی ام از عملکردم  راضی است  اگرچه زمان کم  است اما  تلاش  می‌کنم تا با آمادگی کامل به جاکارتا  بروم.

این پرتابگر وزنه در پاسخ به این سوال که آیا مک ویلیکنز می تواند به آمادگی او برای  حضور هرچه بهترش در بازی های آسیایی کمک کند یا خیر،گفت: اولویت اصلی من رکورد شکنی در بازی های آسیایی جاکارتا است و شک نکنید  او می‌تواند در کار من تأثیر‌گذار باشد زیرا شاگردان این مربی هر ساله به عنوان های خوبی  در مسابقات مختلف دست پیدا می کنند و همین مسئله می تواند برای تحقق آرزو هایم  کمک کند .

او افزود: قرار است همراه با مربی ام در خرداد سال جاری راهی آلمان شوم تا به مدت 3 ماه و زیر نظر مک در یک اردوی تمرینی شرکت کنم .معتقدم که این اردو می تواند کمک زیادی به من داشته باشد اما جدا از این  علاقه مندم که در این زمان در چند تورنومنت اروپایی هم شرکت کنم البته این مسئله به نظر فدراسیون و مربی ام بستگی دارد.

دارنده مدال طلای بازی های داخل سالن آسیا درپاسخ به این که  شنیده می شود مسئولان در نظر دارند به جای مک ویلیکنز یک مربی لهستانی را جایگزین او کنند،پاسخ داد:خبر خاصی در این رابطه نشنیده ام که بخواهم چیزی بگویم.

ثمری در ادامه عنوان کرد:رکورد دوو میدانی بازی‌های آسیایی 20 متر و 40 سانتیمتر است و رکورد من هم 19 متر و 80 سانتیمتراست و برای این که بتوانم رکوردم را بهبود ببخشم نیاز دارم تا در اردو ها و مسابقات بیشتری به شرکت کنم. امیدوارم تمامی این زحماتی که می کشم منجر به ثبت یک رکورد خارق العاده در جاکارتا شود.

قهرمان پرتاب وزنه آسیا تصریح کرد: احساس می کنم برنامه هایم در این یک سال اخیر با نظم و قاعده پیش می رود. همچنین شرایط حاکم در اردو کاملا مناسب و هدفمند است و خوشبختانه مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

او در مورد رکوردهای ورودی بازی‌های آسیایی گفت: هنوز رکوردی اعلام نشده است اما طبق گفته مسئولان قرار شده هفته آینده رکورد ورودی بازی های آسیایی جاکارتا طی بخشنامه ای مشخص شود تا پرتابگران بدانند با ثبت چه رکوردی می توانند راهی بازی های آسیایی شوند.

انتهای پیام/

اظهارات ثمری درباره آخرین وضعیتش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.