مربی تیم ملی شنا گفت: بدون اردو‌ها و مسابقات خارجی نمی‌توان انتظار خاصی از شناگران در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشت.

بدون اردو و مسابقات خارجی نباید انتظاری از شناگران در جاکارتا داشتبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی شنا همانند تیم‌های ملی دیگر تمرینات خود را برای حضور موفق دربازی‌های آسیایی جاکارتا پیگیری می‌کند. چند روز پیش بود که شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک اعلام کرد شنا مانند ژیمناستیک و دوومیدانی با نگاه حمایتی به جاکارتا اعزام می‌شود.

تمرینات تیم ملی شنا دراستخر قهرمانی آزادی درحال انجام است.

خشایارحضرتی مربی تیم ملی شنا در این باره گفت: تمرینات ملی پوشان از ۵ فروردین شروع شد و تا یازدهم ادامه داشت. طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام شده قرار است چند بازی تدارکاتی و اردوی برون مرزی برای شناگران داشته باشیم، اما این که چه تعداد از این برنامه‌ها اجرایی شود، بستگی به بودجه دارد.

او درباره جزییات این برنامه‌ها ادامه داد: مسابقاتی که در نظر گرفته شده است تیرماه در ترکیه برگزار می‌شود. قرار بر این است که در خرداد یک اردوی ارتفاع در بلغارستان داشته باشیم. ضمن این که یا ۳ اردوی برون مرزی و یا یک اردوی بلند مدت خارجی خواهیم داشت.

حضرتی درباره پیش بینی اش از عملکرد شناگران در جاکارتا بیان کرد: انتظار داریم ملی پوشان در فینال مواد ۵۰ متر و ماده‌های تیمی حضور داشته باشند البته همه این انتظارات زمانی منطقی است که برنامه‌های آمادگی از جمله مسابقات و اردو‌های برون مرزی اجرا شود. اگر هیچ کدام از این برنامه‌ها اجرا نشود نباید انتظاری هم داشته باشیم.

مربی تیم ملی شنا خاطر نشان کرد: فردا تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک جوانان راهی بانکوک می‌شود. مهدی انصاری و سینا غلامپور نیز از تیم بزرگسالان برای آمادگی بیشتر با این تیم راهی تایلند می‌شوند. قرار بود بنیامین قره حسنلو نیز با این تیم اعزام شود که کار‌های مربوط به خروجش با مشکل مواجه شد.

حضرتی در پاسخ به این سوال که چند شناگر به جاکارتا اعزام می‌شوند اظهار کرد: طبق شنیده‌ها ۵ نفراعزام می‌شوند، اما مطمئن نیستم.

مربی تیم ملی شنا درباره این که ملاک انتخاب شناگران برای حضور در بازی‌های آسیایی چیست تصریح کرد: عملکرد شناگران در لیگ و مسابقات تدارکاتی و رکورد‌هایی که شکسته اند مبنای انتخاب ملی پوشان است البته در اواخر خرداد مسابقات انتخابی برگزار می‌شود و نفرات انتخاب شده به ترکیه اعزام خواهند شد که نهایتا شناگران اعزامی به جاکارتا در ترکیه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

اظهارات حضرتی درباره وضعیت تیم ملی شنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار