رئیس کمیته واترپلو گفت: کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا برای ما حیاتی است چون با مدال آوری در این مسابقات برای اولین بار به این مهم می رسیم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی واترپلو ایران اردوهای آمادگی خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی را از 20 اسفند سال گذشته با 29 بازیکن در استخر شیرودی آغاز کرد. بعد از یک ماه تمرینات مستمر، این تیم فردا برای برگزاری اردو و چند بازی تدارکاتی راهی ایتالیا می شود.

علی محب رئیس کمیته واترپلو درباره برنامه های تیم ملی تا بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 13 بازیکن بعد از یک ماه تمرین فردا عازم ایتالیا می شوند و به مدت 15 روز در این کشور اردو می زنند و چند بازی تدارکاتی برگزار می کنند. تیم ملی اوایل اردیبهشت برای برپایی اردوی مشترک و دیدار دوستانه به مدت یک هفته به چین می رود و بعد از بازگشت مجدد تیم ملی چین برای بازی دوستانه به ایران می آید. در ماه مبارک رمضان نیز یک اردوی برون مرزی خواهیم داشت.

محب ادامه داد: تمام تلاش فدراسیون این است که هر آن چه مربی و سرمربی تیم خواسته اند اجرایی کند. همه در تلاش هستند تا نتایج مطلوبی در جاکارتا به دست آید.

او درباره پیش بینی اش  از عملکرد تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی اضافه کرد: پیش بینی کار درستی نیست اما صد در صد در میان 4 تیم برتر قرار می گیریم. احتمال کسب مدال هم در صورت خوش شانس بودن در قرعه و بازی خوب دور از دسترس نیست. ما خوش بین هستیم. کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا برای واترپلو ارزشمند و حیاتی است چون با مدال آوری در این مسابقات برای اولین بار به این مهم می رسیم.ضمن این که مدال گیری برای جذب علاقمندان، خانواده ها، حامیان مالی و باشگاه ها و پخش تلویزیونی ضروری است. با این اتفاقات ممکن است در سال های بعد برای طلا و نقره بجنگیم. والیبال و بسکتبال هم با کسب مدال به این جایگاه رسیده اند.

انتهای پیام/

اظهارات محب درباره وضعیت تیم ملی واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار