ملی پوش پرش ارتفاع کشورمان گفت: مسئولان ورزش باید بیشتر از دوومیدانی کاران حمایت کنند تا در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم.

کیوان قنبرزاده در گفتگو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد دیدار مسئولان فدراسیون دوومیدانی و برخی از ملی پوشان این رشته با وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک بیان کرد: با توجه به اینکه بازی های آسیایی جاکارتا از اهمیت به سزایی برای کاروان ورزش کشورمان برخوردار است، مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک امیدوارند دوومیدانی به مدال های خوبی در این رقابت ها دست یابد. از  فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بردیم و از مسئولان عالی رتبه ورزش کشور درخواست کردیم تا در ماه های باقی مانده تا شروع بازی های آسیایی حمایت بیشتری از ما شود  تا نه تنها بدون دغدغه به تمرینات مان ادامه دهیم بلکه در اندونزی به نتایج خوبی هم دست یابیم.

او درباره آخرین وضعیت آمادگی اش گفت: طبق برنامه قرار است چهار یا پنج روز دیگر برای انجام مرحله جدیدی از تمریناتم بار دیگر راهی مسکو روسیه شوم. خوشبختانه یوگنی زاگارولکا از نحوه تمریناتم به شدت راضی است و همین مسئله سبب شده است با جدیت بیشتری تمریناتم را دنبال کنم.
 
ملی پوش پرش ارتفاع کشورمان در ادامه عنوان کرد: مدتی که در مسکو حضور دارم در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ام تا شرایطم را بسنجم اما وضعیت تمرینی ام راضی کننده است و تنها منتظرم ببینم می توانم چه رکوردی را در مسابقات به ثبت برسانم. از آنجاییکه تمام هدفم کسب مدال در بازی های آسیایی است باید در ماه های باقی مانده تا آغاز رقابت ها خوب تمرین کنم تا در آنجا به جز «موتاض بارشیم»، سایر پرنده ها را هم پشت سر بگذارم و برای کشورم مدال کسب کنم. در ضمن یکی از اولویت های اصلی من حضور در رقابت های معتبر است تا با شرکت در آنها آمادگی ام را افزایش دهم.

قنبرزاده در پایان در مورد حمایت های فدراسیون دوومیدانی از وزشکاران این رشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه حمایت های لازم از سوی مسئولان و اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی از ما انجام شده و امکانات لازم در اختیارمان قرار گرفته است. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را برای کشورمان در مسابقات پیش رو کسب کنیم. از سویی برای دیگر ورزشکاران هم مربیان خارجی استخدام شده است که این موضوع می تواند اتفاق مثبتی برای ورزش دوومیدانی قلمداد شود.
 
انتهای پیام/

اظهارات کیوان قنبرزاده درباره دیدار دوومیدانی کاران با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار