سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفته‌ای با عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در شیراز

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری هفته سومین حرم اهل بیت (ع) در نیمه اردیبهشت‌ماه در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نیما زارع رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت سال ۸۷ در سفری به استان فارس، شیراز را سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی نامگذاری کردند که این افتخار بسیار بزرگی برای مردم این دیار محسوب می‌شود از این رو هفته‌ای با این عنوان در اردیبهشت ۹۷ در این شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هفته سومین حرم اهل بیت (ع) از یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شود، افزود: برای پاسداشت این هفته، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی متناسب و در شان و جایگاه سومین حرم سوم اهل بیت (ع) تدارک دیده شده است.

زارع ادامه داد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، ما باید بکوشیم تا محور تمام فعالیت‌های فرهنگی استان فارس و به ویژه شهر شیراز را حرم سوم اهل بیت (ع) یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرار دهیم و از این ظرفیت به بهترین شیوه ممکن بهره گیریم، برای تحقق این امر باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شیراز استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی بر لزوم تقویت هنر تعهدمدارانه و انقلابی که موجب ترویج اصول و ارزش‌های اسلامی می‌شود، تاکید کرد.

حضرت سید امیر احمد (ع) ملقب به شاهچراغ و سیدالسادات الاعاظم، فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و برادر بزرگ امام رضا (ع) است.
انتهای پیام/ر

هفته سومین حرم اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می‌شود

برچسب ها: ائمه اطهار ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.