سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکلیف چگونگی انتخاب سرمربی تیم امید مشخص شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال از زمان انتخاب سرمربی تیم ملی امید کشورمان تا هفته آینده خبر داد.

علی جوادی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان کرد: حدود 80 تا 90 بازیکن از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم ملی امید معرفی شده اند و هر زمان سرمربی این تیم انتخاب شود باید منتظر بماند تا رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول انتخاب شود تا پس از آن، اردوی تیم ملی تشکیل شود. بازی های آسیایی جاکارتا در تقویم فیفا جایی ندارد و در کل فدراسیون جهانی فوتبال به جز تیم های زیر 17 و زیر 20 سال برنامه ای برای تیم های زیر 23 سال ندارد که بخواهد براساس آن برای این تیم های فیفادی بگذارد. در صورت آغاز رقابت های لیگ برتر از هفته اول مرداد اگر تیم های لیگ برتری رضایت ندهند که بازی هایشان را بدون بازیکنان زیر 23 سال ادامه دهند باید راهکاری برای تعطیلی رقابت ها در پایان هفته سوم در نظر بگیریم که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

او ادامه داد: اردوهای آماده سازی تیم ملی امید پس از پایان رقابت های لیگ زیرنظر کادرفنی منتخب آغاز شود. البته  بازیکنان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان مشترک تیم امید و بزرگسالان در این اردو شرکت نمی کنند. فدراسیون فوتبال و باشگاه ها باید در این زمینه تعامل کنند. ابتدا باید کادرفنی مشخص شود و برنامه این کادر را در اختیار بگیریم. کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید به مرحله غربالگری نهایی رسیده است. اکنون در حال مذاکره با گزینه های نهایی هستیم و از آنها برنامه گرفته ایم. برخی مواقع کیفیت را فدای زمان کرده ایم و گاهی برعکس این امر اتفاق افتاده است. با توجه به اینکه تیم ملی امید مدت هاست جواز حضور در المپیک را نگرفته اعتقاد دارم باید نسبت به دوره های قبل نسبت به انتخاب سرمربی این تیم حساب شده تر عمل کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: رسانه ها به دلیل عشق به وطن نسبت به تیم های ملی دغدغه مند هستند اما باید همه کمک کنیم تا مشکلات به کمترین حد ممکن برسد و درصد موفقیت این تیم ها بالاتر برود. تا جایی که اطلاع دارم فکر می کنم سرمربی بعدی تیم ملی امید داخلی است.

جوادی درمورد اینکه محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال به دلیل اختلاف با علیرضا منصوریان مانع سرمربیگری او در تیم ملی امید می شود، گفت: ساکت اختلافی با منصوریان ندارد که بخواهد از این طریق به کمته فنی فشار بیاورد و مانع از انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید شود. طبق اعلام اعضای کمیته فنی فنی فدراسیون تا یک هفته تا 10 روز آینده سرمربی تیم امید معرفی می شود.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.