رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: هنوز برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به نتیجه نهایی نرسیده ایم و به احتمال زیاد پس از عید، مشخص خواهد شد.

فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید ایران بیان کرد: سرمربی تیم ملی امید هنوز معرفی نشده است و در حال بررسی گزینه های مان هستیم تا بتوانیم مربی خوب و با تجربه ای را برای تیم امید انتخاب کنیم. هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم و به احتمال زیاد پس از عید، سرمربی مشخص خواهد شد.

او افزود: اسامی زیادی را رسانه ها منتشر کرده اند اما تا زمانیکه توافقات کامل انجام نشود، نام قطعی را اعلام نمی کنیم. گزینه های ایرانی و خارجی زیادی داشتیم که این مجموعه را روز به روز کمتر کردیم و اکنون هم درحال بررسی مربیان نهایی هستیم تا پس از عید سرمربی جدیدی را برای تیم امید انتخاب کنیم.

معینی ادامه داد: به دلیل مسائل پیش آمده در لیگ برتر و بازی های دوستانه تیم ملی، نتیجه گیری درباره سرمربی تیم امید به تاخیر افتاد و به احتمال زیاد، مربی این تیم پس از عید نوروز مشخص خواهد شد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا جزء گزینه های هدایت تیم ملی امید هستند یا خیر؟ پاسخ داد: هیچ گزینه ای را تایید و یا تکذیب نمی کنم و گزینه های خیلی زیادی داشتیم و به امید خدا اگر با مربی به توافقات کامل رسیدیم، نام او را رسانه ای خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار