کرانچار جزء ۱۰ گزینه سرمربیگری تیم ملی امید است، اما اطلاعی از مذاکره با او در تهران ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در فاصله کمتر از شش ماه تا آغاز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تاکنون تکلیف سرمربی و کادرفنی تیم ملی امید ایران نامشخص است.

با این وجود مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال در حال بررسی رزومه گزینه های مختلفی هستند تا در نهایت از میان آنها سرمربی جدید این تیم را انتخاب کنند.

طبق اعلام رئیس فدراسیون قرار است تا پایان هفته جاری سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و تمرینات این تیم از فروردین سال آینده آغاز شود.

در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر حضور زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق سپاهان و پرسپولیس در تهران و مذاکرات او با مسئولان فدراسیون برای برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی امید شنیده می شود اما به نظر می رسد مسئولان فدراسیون تاکنون در تهران مذاکره ای با کرانچار انجام نداده اند.

فریدون معینی، رئیس کمیته فنی و جوانان فدراسیون فوتبال، در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید اظهار داشت: کمیته فنی و جوانان همراه با رئیس و دبیر کل فدراسیون در حال بررسی رزومه حدود ۱۰ گزینه ایرانی و خارجی هستند و به زودی سرمربی جدید این تیم انتخاب می شود.

او درمورد اینکه شنیده می شود زلاتکو کرانچار برای مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال به ایران بازگشته است، بیان کرد: تاکنون این موضوع را نشنیده ام و اطلاعی از حضور کرانچار در ایران ندارم. بعید می دانم این اتفاق رخ داده باشد.

معینی در پایان اظهار داشت: به هر حال سعی می کنیم از بین گزینه های موجود تا پایان سال سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کنم.

انتهای پیام/

اظهارات معینی درباره گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار