مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره اظهارات مربی اسبق تیم ملی و مطالبات مالی کارلوس کی روش ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی جوادی درباره ادعای امید نمازی، مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر اینکه دخالت کارلوس کی روش مانع از سرمربیگری او در تیم ملی امید شده است، اظهار داشت: امید نمازی جزء گزینه های سرمربیگری تیم امید نبوده است.  لذا طرح این مساله از سوی نامبرده که حضور وی در تیم‌ امید ایران با مخالفت سرمربی محترم تیم ملی ایران منتفی شده از اساس عاری از واقعیت است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال افزود:متاسفانه مصاحبه های آقای نمازی در چند مورد به وضوح حاوی طعنه و توهین مستقیم و غیر مستقیم به تیم ملی است که این موضوع جای تامل جدی دارد.

او همچنین در مورد مطالب منتشر شده در یکی از رسانه های روسیه مبنی بر اینکه کی روش به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت نمی کند، گفت: به اطلاع می‌رساند در حال حاضر مناسبات مالی قراردادی این فدراسیون با کارلوس کی‌روش، سرمربی محترم تیم ملی فوتبال بزرگسالان مطابق مفاد قرارداد به صورت تنظیم‌شده پیش می‌رود. لذا طرح غیرواقعی و دور از صحت، شایعه مربوط به گلایه سرمربی تیم ملی نسبت به پرداخت حقوقش از ماه‌های گذشته، غیرحرفه‌ای تلقی شده و صحیح نیست.

انتهای پیام/

اظهارات  مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درمورد ادعای امید نمازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار