سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهمرده در صحن:

عنصر اصلی افزایش نرخ ارز مسئولانی هستند که کارایی ندارند/آقای رئیس جمهور! چرا از اصل پیشگیری استفاده نکردید؟

نماینده مردم زابل گفت: عنصر اصلی در افزایش نرخ ارز مسئولانی هستند که کارایی ندارند، چه کسی هزینه این همه اعتماد را پرداخت می کند؟.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 21 فروردین ماه) اظهار کرد:‌ در فضای ملتهب نمی‌توان استعدادها را شکوفا کرد؛ مرده باد و زنده‌بادهای بی‌خودی را کنار گذاشته و در سایه وحدت باید مملکت را آباد کنیم.

وی افزود: اما این بدان معنا نیست که حرف‌ها و انتقادها را بیان نکنیم؛ این به نفع مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دهمرده خطاب به رئیس جمهور گفت: ما انتظار داشتیم در جلسه امروز و در این شرایط شما به مجلس بیایید؛ مجلس و مردم را محترم می‌شماردید، شما که می‌گویید من همیشه نقد منصفانه را می‌پذیرم؛ امروز شرایطی بود که می‌توانستید به مجلس بیایید یا آقای جهانگیری به جلسه امروز می‌آمدند.

وی با طرح این سوال که چرا نه رئیس جمهور و نه معاون اول به جلسه امروز نیامدند، افزود: چرا مملکت امروز با این همه چالش روبرو شده؛ چرا این همه تحقیر. چرا بعد از ماه‌ها که دلالان ارزی سوء استفاده کردند چنین تصمیمی می‌گیرید؛ در حال حاضر هم معلوم نیست که این تصمیم دولت پایدار باشد.

دهمرده افزود: همه می‌دانند که نوسانات نرخ ارز در همه زمینه‌ها از تولید و اقتصاد مقاومتی گرفته تا سپرده‌گذاری و واردات تأثیر وحشتناکی می‌گذارد؛ آقای رئیس جمهور چرا از اصل پیشگیری استفاده نمی‌کنید. آیا این موضوع قابل پیش بینی نبود؛ همه کارشناسان معتقد بودند که این موضوع از مدت‌ها قبل قابل پیشگیری بود اما چرا از مدت‌ها قبل از ابزار پیشگیری استفاده نکردید.

نماینده مردم زابل با بیان اینکه آمریکا و دشمنان خارجی قسم خوردند علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند، خاطرنشان کرد:‌ هنوز موضوع موسسات مالی و اقتصادی را فراموش نکردیم؛ باید عناصری روی کار بیایند که توان انجام امور را داشته باشند. دشمن برنامه دارد اما عنصر اصلی این مشکلات مسئولان ناکارآمد هستند.

وی بیان کرد:‌چرا در دولت این همه اختلاف وجود دارد؛ همه باید یک صدا باشند و به موضوعات ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
افزایش تقاضای خرید بیشتر ارز است
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
افزایش نرج ارز در ان زمان مربرط به شروع سال جدید میلادی ومسافرت مردم در اول سال میلادی وافزایش تقاضای خرید بیشتر ارز است