سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی مطرح کرد؛

نحوه حمایت از تولید ملی در حوزه گردشگری

محب خدایی گفت: یکی از بحث‌هایی که در دنیا برای ایجاد برند یا صادرات برند مطرح شده، گردشگری است.

محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص نقش تولیدات ملی در معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما طرحی را در کیش اجرا کردیم که در قالب آن به مصرف کنندگان کارخانه‌هایی که در قالب یک کار مشترک کیش را تبلیغ می‌کردند، جایزه سفر می‌دادیم و این روش مشارکت برند‌ها است. ما به عنوان مرکز گردشگری می‌توانیم با تولیدات ملی خودمان این مشارکت را داشته باشیم و باعث توزیع برند و توسعه برند باشیم و در مقابل مشوق‌های مشترک ایجاد کنیم.

وی افزود: یکی از بحث‌هایی که در دنیا برای ایجاد برند یا صادرات برند مطرح شده، گردشگری است و برخی از برند مجموعه‌های فروشگاهی خودشان را در مراکز گردشگری ایجاد می‌کنند. جایی که توریست می‌تواند صادرات چمدانی انجام دهد؛ البته این صادرات می تواند استان به استان یا کشور به کشور باشد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: قرار بر آن است که در مقابل مصرف کالای ایرانی به صاحبان برند فرصت مشوق‌های گردشگری بدهیم و آن‌ها نیز در مقابل جاذبه‌های گردشگری کشور را معرفی کنند. امروزه در راستای اجرای این طرح با مسئولان کارخانه‌ها صحبت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.